Boekingsproblemen

 

Boekingsproblemen?

Hier een paar tips:

  • 100% kortingscode? Klik IDEAL dan niet aan als betaalmethode. Het betaalsysteem kan geen betalingen van nul euro verwerken. Probeer het opnieuw, evt. vanaf een ander apparaat of met een andere browser of gooi cookies weg als je toch per ongeluk IDEAL hebt aanstaan als betalingsmethode.
  • Ik heb al een 100% kortingscode, maar ik zie een restitutiemogelijkheid voor een cursus: Gebruik de kortingscode. Dan hoeft je niet te betalen/niet om resitutie te vragen. IDEAL niet aanklikken!
  • Boeken voor meer cursisten? Boek voor iedere cursist apart. Alleen zo krijgen wij de benodigde persoonsgegevens voor onze cursus- en diploma-administratie. Je kunt dus niet tegelijk voor meer dan 1 persoon boeken. Je boekt en betaalt apart voor elke cursist. Dus bij de gewenste cursus aantal 1, gegevens invullen, betalen en dan nog een keer voor iedere volgende cursist 
  • Een specifieke cursus niet kunnen boeken: check de "voorraad". Staat deze op 0 dan zijn alle plaatsen vergeven en kun je de cursus niet meer boeken. Op=Op.
  • Ik wil een gratis cursus boeken, maar moet toch betalen. De meeste gratis cursussen die wij geven zijn bedoeld voor mensen die zich na de cursus aanmelden voor HartslagNu met een woon- of werkadres in Amersfoort, Hoogland of Hooglanderveen. Zie bij het onderdeel "restitutie" hoe je je geld terug krijgt na aanmelding bij HartslagNu en wat de voorwaarden voor restitutie zijn. Onze ervaring is helaas dat als we gratis cursussen laten boeken, een deel niet komt opdagen. Kun je het cursusgeld niet betalen vanwege financiële problemen, kijk dan op het onderdeel Financiële problemen.
  • Mijn kortingscode wordt geweigerd: Kortingscodes hebben een beperkte geldigheidsduur. Tenzij anders aangegeven moeten ze binnen 3 maanden gebruikt worden. Het kan ook zijn dat een actiecode misbruikt wordt doordat deze buiten de doelgroep gecommuniceerd wordt op social media. Wij trekken deze code dan in. Zie onze Algemene Voorwaarden.
  • Ik zie geen cursusdata meer waarop ik kan. Wij zetten regelmatig nieuwe cursusdata online. In de regel organiseren wij elke 2 maanden een serie cursussen. Het kan zijn dat wij nog bezig zijn de volgende serie te organiseren. Abonneer je dan op onze cursusalert en je krijgt bericht als de nieuwe serie online staat.
  • Je hoeft NIET in te loggen. Je kunt een account aanmaken voor een volgende keer maar dat is niet nodig.
  • Ik wil de cursus afzeggen, kan dat? In principe kan je alleen bij overmacht (ter onzer beoordeling) een cursus afzeggen. Geboekt=geboekt. Zie onze Algemene Voorwaarden. Wil je toch afzeggen, stuur dan een e-mail onder opgave van de reden van de afzegging naar cursusinfo@reanimatienetwerk-amersfoort.nl Als wij de opzegging accepteren, krijg je een kortingscode om een nieuwe cursus te boeken. Je kunt dan zelf een nieuwe cursus boeken. De kortingscode is 3 maanden geldig. Bij het opnieuw boeken, de betaalmethode Ideal NIET aanklikken. 
  • Ik wil geen persoonsgegevens verstrekken, maar kan alleen maar "ja" invullen op de vraag over akkoord met het verwerken van persoonsgegevens. Kan ik dan toch meedoen? Nee, helaas. Wij geven honderden mensen per jaar een cursus en wij moeten onze cursussen efficiënt organiseren. Voor de presentielijst en de diploma's hebben wij je persoonsgegevens nodig. We gebruiken je gegevens alleen voor de cursus en het diploma; daarnaast krijg je van ons na ong. 10 maanden een herinnering. 99,9% van de cursisten wil graag een diploma en een herinnering ontvangen en daarom zijn onze systemen hier op ingericht. Wij kunnen hier technisch geen uitzondering op maken. Zie voor de details ons privacybeleid. Als je op deze vraag "nee" wilt antwoorden, kun je geen cursus bij ons boeken. Zonder deze gegevens kunnen wij niet efficiënt cursussen organiseren. Dit is onze keuze. Het is jouw keuze om dan geen cursus bij ons te volgen.
  • Andere problemen? Mail naar cursusinfo@reanimatienetwerk-amersfoort.nl en geef vooral goed aan wat er misging.